Fandom

encyklopedie Star Treku

Daedalus (román)

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Daedalus cover.jpg
Autor: Dave Stern
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket ENT
Vydáno: 2003
Stran: 344
Rok: 2153
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0743471180

Protože román "Daedalus" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

5. říjen 2140. Hvězdná flotila nachystala, po více než šesti letech výzkumných a testovacích prací, vypuštění prvního plavidla s warpem 5 – Daidalos. Bylo poháněno zcela konstrukčně novým motorem, který byl navržen nejskvělejším pozemským teoretikem na warpové pole – Victorem Brodesserem. Nová loď konečně umožní lidstvu dosáhnout nejbližších hvězd.
V předvečer prvního letu objeví technik údržby podporučík Charles Tucker III – "Trip" a jeho kolegové v konstrukci Daidala chybu. Ihned o tom informuje Brodessera, vědce, který je charizmatický i duchaplný. Ten však otupuje Tripovy obavy. Loď je podle plánu vypuštěna. Zatímco Trip s hrůzou vše sleduje, na lodi se spontánně spouští iontové štěpení a všichni na palubě lodi umírají.
O třináct let později. Trip nyní slouží jako hlavní inženýr na palubě Enterprise, ale stále je pronásledován vzpomínkami na katastrofu. Trip je přinucen opustit loď a své druhy po nehodě, která loď ochromila a ta je bezmocná před překvapivým útokem. Pokusí se o zoufalou záchranu Enterprise, avšak šokující zvrat událostí ho přinutí postavit se v rozhodujícím okamžiku přízrakům Daidala.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Daidalos".

Předchozí ENT román (původní):
Surak's Soul
Romány
Pocket ENT
Následující ENT román (původní):
Daedalus's Children

V síti Wikia

Náhodná Wiki