Fandom

encyklopedie Star Treku

D7

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Přidružení: Klingonská říše

Typ: Klingonský bojový křižník

Posádka: 145

Maximální rychlost: warp 6

Výzbroj: 1 odpalovač fotonových torpéd, Disruptory

Ochrana: štítový systém , později maskovací zařízení

Další konfigurace: K't'inga

Klingonský bitevní křižník byl základem Klingonských obranných sil po mnoho let. Pověření velet těmto lodím získali pouze nejzručnější klingonští kapitáni. Bitevní křižník třídy D-7 byly masově nasazeny na začátku druhé poloviny 23. století a v aktivní službě se udržely více než 60 let. Lodě této třídy (vlastně všechny klingonské lodě) nejsou navrženy tak, aby posádce poskytly pohodlí, ale jsou schopny nést stovky klingonských vojáků. Třída D-7 byla první, u které se standardizoval tradiční ptačí vzhled. Podle dnešních měřítek nebyla příliš rychlá, dosáhla maximálně Warp 6 , i ve své době nebyla nejrychlejší lodí v kvadrantu, ale její hlavní výhodou byla dobrá výzbroj a manévrovatelnost. Má mnoho disruptorových věží, ale slabinou je pouze jeden torpédomet, umístěný v hlavové části. V současnosti jsou lodě D-7 k vidění jen zřídka a jsou používány pouze jako cvičná plavidla. Některá plavidla byla po roce 2268 vybavena maskovacím zařízením , které bylo od Romulanů získáno výměnou právě za specifikace křižníků D-7.

Stažený soubor.jpg

pohled ze předu

V síti Wikia

Náhodná Wiki