Fandom

encyklopedie Star Treku

Crossover (román)

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Crossover Novel.jpg
Autor: Michael Jan Friedman
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG
Vydáno: 1995 (vázaná)
1996 (brožovaná)
Stran: 305
Rok: 2371
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671896776 (vázaná)
ISBN 0671896768 (brožovaná)

Protože román „Crossover“ nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Spock pokračuje v úkolu, který si předsevzal. Trpělivě učí vulkánským způsobům logiky malou skupinu Romulanů toužících sjednotit Romulanské hvězdné impérium a planetu Vulkán. V důsledku zrady jsou Spock a jeho studenti zajati jako rukojmí.
V obavách, že Spockova znalost bezpečnostních záležitostí Federace padne do rukou nepřítele, vysílá Hvězdná flotila svoji loď USS Enterprise-D a svého nejrespektovanějšího kapitána Jean-Luca Picarda, aby zařídil propuštění rukojmích. Na pomoc je přizván také Spockův bývalý kolega admirál McCoy, kterému je přes 140 let, který však je stále stejný bručoun jako dřív a který navíc začne Picardovi mluvit do velení.
Celková situace se dále komplikuje, když se kapitán Montgomery Scott dozví o zajetí svého přítele Spocka. Ukradne z muzea vyřazenou hvězdnou loď a podnikne troufalý soukromý pokus o jeho záchranu. Je však také Romulany zajat.
Kapitán Picard vstupuje na pole nebezpečné romulanské politiky, která ohrožuje jeho loď, jeho posádku a Federaci, které slouží. Vše se mu komplikuje tím, že jeho výsadkový tým na romulanskou planetu ve složení komandér Riker, Dat a Geordi La Forge je také zajat. Musí nyní najít způsob, jak ochránit bezpečnost Federace a zabránit válce a všechny osvobodit.

Český překladEditovat

Není

Předchozí TNG román (nečíslovaný):
Q-Squared
Romány
Pocket TNG
Následující TNG román (nečíslovaný):
Kahless

V síti Wikia

Náhodná Wiki