Fandom

encyklopedie Star Treku

Crossfire (román)

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Crossfire novel.jpg
Autor: John Vornholt
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG
Star Trek: TNG - Starfleet Academy #11
Vydáno: 1996
Stran: 112
Rok: 2354
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671553054

Můžete se také podívat na stránku „Crossfire“. Jedná se o epizodu ze seriálu Star Trek: Deep Space Nine.

Protože román " Breakaway" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Will Riker si myslel, že dostat se do kapely Akademie Hvězdné flotily je čest. Jen málo kadetů prvního ročníku toho dosáhlo. Spřátelil se s Geordim La Forgem, který se staral o nástroje při cestách kapely a těšil se, že navštíví exotické planety a bude se dobře bavit. Riker si ale není tak jistý. Už ho unavuje být terčem kanadských žertů - což je standardní zacházení s nováčky - a hrozí, že orchestr opustí.
A pak přijde velká soutěž na nádherné planetě Pacifica. Kapela Akademie Hvězdné flotily je tak dobrá, že na sebe přitáhne nežádoucí pozornost cizí válečné lodi. Musí si vybrat: hrát pro cizí vojsko nebo zahynout. Když ale kadeti přiletí na válkou rozpolcenou planetu Elofim, dostanou se do křížové palby, z níž není úniku. Riker se náhle nestará o to, že chce opustit orchestr. Místo toho musí on a Geordi najít způsob, jak se dostat z Elofimu – živí!

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Křížová palba";
  • Román je učen pro mládež (9 - 12 let).

Předchozí román:
#10: Loyalties
Romány
Star Trek: The Next Generation - Starfleet Academy
Následující román:
#12: Breakaway

V síti Wikia

Náhodná Wiki