Fandom

encyklopedie Star Treku

Cohesion

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Cohesion.jpg
Autor: Jeffrey Lang
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket VOY
String Theory #1
Vydáno: 2005
Stran: 384
Rok: 2374
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0743457188

Protože román "Cohesion" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Nezdolná posádka kapitána Kathryn Janewayové, jejíž nálada nebyla zlomena nenaplněnou nadějí v USS Dauntless, pokračuje ve své odysei odhalováním tajemné oblasti kvadrantu Delta a při tom naráží na soustavu obývanou druhy, které by podle známých fyzikálních zákonů neměly existovat.
Tyto neobvyklé bytosti - Monorhanové se ocitají na okraji vyhynutí; technologická úroveň hvězdné lodi USS Voyager jim slibuje život. Janewayová, donucena svízelnou situací mimozemšťanů, zasílá Sedmou z devíti a poručíka B'Elannu Torresovou na domovovský svět Monorhanů. Ale nečekaná rázová vlna strhává raketoplán s Torresovou a Sedmou a katapultuje Voyager mimo časoprostor.
B'Elanna a Sedmá se zaplétají do občanské války a Voyager se usilovně snaží ovládnout vícedimenzionální bitevní pole neurčitých nepřátel. Ale osud určil, že každý jedinec je neúprosně spojen s ostatními: Nepřekonatelná propast mezi Voyagerem a ztracenými členy posádky musí být zdolána… nebo všichni zahynou.

Český překladEditovat

Koheze - nakladatelství Laser-books - rok vydání 2008.

ZajímavostiEditovat

Předchozí VOY román (nečíslovaný):
Spirit Walk - #2: Enemy of My Enemy
Romány
Pocket VOY
String Theory
Následující VOY román (nečíslovaný):
Fusion
Předchozí román z řady String Theory:
První
Následující román z řady String Theory:
#2: Fusion

V síti Wikia

Náhodná Wiki