Fandom

encyklopedie Star Treku

Borgská královna

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Borgská královna v roce (2373)
Borgská královna (2373)
Pohlaví: Female
Druh: Borg
Narozena: Neznámo kdy
Herečky: Alice Krige
Susanna Thompson
Borgská královna je označení entity, která existuje uvnitř a zároveň slouží jako centrální nexus Borgského společenstva. Toto označení jí bylo dáno Federačními vědci MagnusemErin Hansonovými, kteří poprvé zjistili její existenci. (VOY: "")

HistorieEditovat

Původ Borgské královny je nejasný. Je možné, že byla vytvořena Borgským společenstvem jako reprezentant, stejně jako když byl asimilován Jean-Luc Picard a přetvořen na Locuta (TNG: "", ""). Alternativní teorie je, že původní Borgská královna byla úplně první Borg, v případě smrti pravidelně nahrazován prakticky totožným vojákem, který se stal novou Královnou. Ovšem stejně jako předchozí, je i tato teorie pouhou spekulací. Co víme určitě je, že má plnou kontrolu nad Společenstvem a je schopna ovládat každého Borgského vojáka. K tomu, aby oddělila konkrétního vojáka od úlu nebo zničila celou Borgskou loď jí stačí pouhá myšlenka. I když je Borgský voják oddělený od Společenstva, královna je stále schopna se s ním skontaktovat při regeneračním procesu v Borgském výklenku.

V síti Wikia

Náhodná Wiki