Fandom

encyklopedie Star Treku

Behind Enemy Lines

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

The Dominion War Book 1.jpg
Autor: John Vornholt
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG
The Dominion War #1
Vydáno: 1998
Stran: 288
Rok: 2373 - 2374
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 067102499X

Protože román "Behind Enemy Lines" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Upoutávka

Přišly z kvadrantu Gama - hordy divokých jem'hadarských válečníků, jimž velí záhadní Měňavci. Aby dosáhli konečného vítězství nad Spojenou federací planet a Klingonskou říší, nezastaví se před ničím. Nyní, když Dominion uzavřel zlověstné spojenectví s Cardassianským vojenským režimem a ovládl stanici Deep Space Nine, je Hvězdná flotila v situaci, kdy prohrává válku. Na vesmírném bojišti proti sobě bojují silné flotily a osud celého kvadrantu Alfa je na vážkách.
USS Enterprise-E hlídkuje na cardassianské hranici, aby zachytila první známky spojené ofenzívy Dominionu a Cardassie, o níž Hvězdná flotila ví, že brzy přijde. Kapitán Jean-Luc Picard a jeho posádka se opět setkávají s bývalým členem posádky, přítelem i nepřítelem – Ro Laren. Tato bývalá důstojnice, která dezertovala z Hvězdné flotily, aby se připojila k povstaleckým Makistům, přináší znepokojivé zprávy. Hluboko za nepřátelskou linií se Dominion snaží vybudovat umělou červí díru, která mu umožní vyhnout se zaminované bajoranské červí díře a přivést do kvadrantu Alfa čerstvé posily, což by definitivně změnilo rovnováhu sil. Jestliže se kapitánu Picardovi nepodaří projekt zastavit, zaručí nová červí díra Dominionu konečné vítězství.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Za nepřátelskými liniemi".

Předchozí TNG román (nečíslovaný):
The Captain's Table - #2: Dujonian's Hoard
Romány
Pocket TNG
The Dominion War
Následující TNG román (nečíslovaný):
The Dominion War - #3: Tunnel Through the Stars
Předchozí román z řady The Dominion War:
První
Následující román z řady The Dominion War:
#2: Call to Arms (DS9)

V síti Wikia

Náhodná Wiki