Fandom

encyklopedie Star Treku

B'Etor

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

B'Etor
B'Etor v roce 2371
Pohlaví: Žena
Druh: Klingon
Zemřela: 2371
Přidružení: Durasův dům
Otec: Ja'rod
Sourozenci: Lursa, Duras
Další příbuzní: Toral (synovec), bezjmenné dítě Lursy
Herečka: Gwynyth Walsh
B'Etor byla mladší ze dvou sester Durasových, které byly přímo odpovědné za začátek Klingonské občanské války. Společně se svou sestrou Lursou pokračovala v rodinném boji o moc a také v kolaboraci s Romulany, podobně jako její bratr Duras a otec Ja'rod. S Romulanskou asistencí chtěla do čela Klingonské říše dosadit svého mladého synovce Torala, syna Durase. Se sestrou se snažila přesvědčit Jean-Luca Picarda, Arbitra následnictví, aby jako nového kancléře zvolil Torala. Když však Picard podpořil Gowrona, tak se sestry Durasovy chopily zbraní a vyhlásily Gowronovi válku. Jejich snaha o převzetí moci však selhala, po Federační blokádě Romulanských hranic. Tato blokáda zabránila doručení Romulanských zásob a zbraní a podpora Romulanů v tomto konfliktu tak skončila. (TNG: "Redemption", "") Sestry Durasovy byly také odpovědné za prodej bilitria Bajoranskému teroristovi v roce 2369. Chtěli tímto obchodem získat kapitál ke znovuvybudování svých jednotek. V roce 2370, se pokusily zabít Worfa a jeho syna. TNG: "")

V roce 2371, sestry spolupracovaly s El-Aurianským vědcem Tolianem Soranem a vyplenily Romulanskou základnu, aby získaly Trilithium k sestrojení velmi ničivé zbraně. B'Etor zemřela na oběžné dráze Veridianu III, když byl její Dravec zničen USS Enterprise-D. (Star Trek Generations)

Výskyt Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki