Fandom

encyklopedie Star Treku

Antičasová minulost

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

AnticasovyProstor.jpg

Všechny tři lodě USS Enterprase-D v anomálii

Antičasová minulost byla alternativní časovou linii k některým událostem roku 2364. Byla vyvolána antičasovou erupcí, která vznikla v Devonské soustavě skoro dvacetpět let poté, co Jean-Luc Picard přestal být kapitánem Enterprise.

Tato časová linie probíhala od nástupu Jean-Luca Picarda do funkce kapitána na palubu USS Enterpise-D. V ní se choval pro posádku nevypočitatelně. Dával posádce příkazy, aniž je blíže zdůvodnil. Měl však poznatky z postupných pobytů v dalších dvou historicky pozdějších časových liniích a se setkání s bytostí Q. Místo letu k základně Farpoint dal příkaz přesměrovat let k Devronské soustavě. Měl podezření, že se zde vyskytuje dočasná anomálie, která má fatální vliv na budoucnost lidstva. Nakonec se u této soustavy skutečně vyskytovala antičasová erupce, která prolínala všemi třemi časovými liniemi, kterými kapitán Picard procházel. Dal příkaz nasměrovat loď Enterprise-D do středu této erupce, obdobně jako v dalších dvou časových liniích. Pro zničení anomálie posádka vygenerovala statické warp pouzdro, ve kterém měla být anomálie zachycena a zničena. Loď se v blízkosti anomálie setkala s dalšími dvěma loďmi Enterprise-D, které se tam dostaly za stejným účelem z dalších dvou časových linií. Společním úsilím antičasovou erupci zničili. Na lodi však při tom nastalo narušení ochranného pole warp jádra, v důsledku čehož loď vybuchla a celá posádka zahynula. Poté antičasový prostor přestal existovat (TNG: All Good Things…).

V síti Wikia

Náhodná Wiki