Fandom

encyklopedie Star Treku

Antaran

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Hudak antaran.jpg

Hudak, antaranský muž (2153)

Antarané jsou humanoidní druh z kvadrantů Alfa nebo Beta.

Historie a společnost Editovat

Společná antaransko-denobulanská historie byla velmi bouřlivá. Velmi vážné konflikty, při kterých zahynulo přes 20 milionů Antaranů, zanechaly na obou společnostech znatelné stopy. V roce 2153 uběhlo od posledního konfliktu mezi těmito druhy přibližně 300 let, ale nikdo se za tu dobu nepokusil o smír. Za celých 300 let se patrně Antarané a Denobulané vůbec nesetkali. Antarané sice věděli jak Denobulané vypadají, ale od malička byli učeni, že Denobulané jsou jejich úhlavní nepřátelé, proto je nenáviděli. Stejné to patrně bylo i na Denobule. V roce 2153 evakuovala Enterprise tři denobulanské vědce z planety Xantoras, odkud byli vyhoštěni všichni mimozemšťané. Zatímco je na planetě hledal tým, kapitán Archer přijal posádku poškozené lodi, která také odlétala z Xantorasu. Mezi nimi byl i jeden Antaran. Ten poznal, že doktor Phlox je Denobulan, a odmítl aby ho léčil, i přes to, že mu hrozila smrt. Během několika dní vzájemná nevraživost obou mužů pomalu ustoupila, když doktor Phlox přiznal, že mu jeho babička vyprávěla o tom, že jsou Antarané nepřátelé, ale že on sám svým dětem tyto zastaralé názory neříkal.

Antaranská jména Editovat

Klíčové epizody Editovat

(ENT: "The Breach")

V síti Wikia

Náhodná Wiki